Höyrylaivaosakeyhtiö Åland

Vuonna 1999 Saila ja Rolf Alander lahjoittivat yhdistykselle n. 80 % höyrylaivaosakeyhtiö Ålandin osakkeista. Yhdistys myy Ålandin osakkeita. Osakkeen hinta on kehystettynä 45 € (ilman kehyksiä 35€) ja 10 osaketta käsittävä osakekirja 45€ ja kehystettynä 55€.

Lisätietoa Ismo Hämäläiseltä: ismo.mj@gmail.com

Ålandin yhtiökokous pidetään Voimala Zakussa (Suukarintie 6) maanantaina 25.9.2023 klo 18 alkaen.

Kokouksessa käsitellään yhtiöjärjestyksessä mainitut asiat. Kokouksen jälkeen Mikko Meronen ja Tuomas Värjö Forum Marinumista kertovat suomalaisista sukellusveneiden rakentajina. Kokoustilassa on myös pienimuotoinen sukellusvenenäyttely.

Yhtiön osakkaita pyydetään ilmoittamaan osallistumisestaan etukäteen toimitusjohtaja Asko Louhivuorelle puh. 0400 744 151.